Conditii pentru Garantie

 

Garantia de Conformitate

Produsele comercializate de magazinul CARESTORE  respecta garantia legala de conformitate, potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014:

•            Produsele corespund cu descrierea, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin de exemplu).

•            Produsele corespund  scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.

•            Produsele corespund  scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.

•            Produsele corespund e cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii aduse la cunostinta direct cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.



Garantia Comerciala

Dacă în momentul recepției vei constata lipsa certificatului de garanție al produsului, trebuie să ne anunți în maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email comenzi@carestore.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

 

Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea produsului în service, trebuie să prezinți următoarele:

 

•             factura de achiziție a produsului în original (sau o copie a acesteia).

•             descrierea pe scurt a defectului reclamat.

 

Este recomandabil să aduci produsul în service în ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție.



SERVICE PICK-UP & RETURN

Beneficiezi de serviciul de Service Pick-up & Return in doar 3 pasi:

•            Completeaza formularul de service

•            Pregateste produsul pentru livrare

•            Preda coletul curierului

Inainte de a completa formularul de service, va rugam sa verificati daca:

•            Produsul este achizitionat de la Oralix

•            Sunteti in posesia facturii, copie sau original

•            Daca produsul beneficiaza de garantie

•            Defectul reclamat este un defect care poate fi reparat pe garantie.

Desi produsul este in perioada de garantie, exista defecte care NU se incadreaza in aceasta categorie cum ar fi:

•            defecte cauzate de utilizarea necorespunzatoarea

•            defecte cauzate de socuri mecanice, electrice sau de alta natura ecran spart

•            butoane lipsa

•            cablu rupt

•            defecte ale echipamentelor la care se constata interventii efectuate de personal neautorizat