facebook_pixel

Date Generale

 

Magazinul online ORALIX este administrat de compania S.C. ORALIX S.R.L. (denumită în continuare Vânzător)

Îți recomandăm să citești acest document cu atenție. Prin utilizarea site-ului ORALIX, vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract).

Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul ORALIX și, o data incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor părți.

Contractul poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.

Prin crearea unui cont sau / si plasarea unei comenzi, Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online ORALIX, Cumpărătorul își exprimă acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si / sau telefonic. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui email automat care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, și implicit NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre plasarea unei comenzi online din secțiunea “Cum cumpăr”.

 

Vouchere

 

Voucherul NU se aplica produselor aflate deja la promotii !!

 

Procesarea si confirmarea comenzilor

Vânzătorul va verifica comanda urmând să îi comunice Cumpărătorului rezultatul verificării. Expedierea prin email de catre Vânzător a notificarii de livrare către Cumpărător, fără a necesita vre-o confirmare de primire din partea Cumparatorului, constituie momentul încheierii Contractului la distanță. Acest mesaj (notificarea de livrare) reprezintă anexă la Contract.

Pentru produsele cu status “La comanda”  este obligatorie verificarea disponibilitatii reale cu Vânzătorul.

Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.

Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email către comenzi@oralix.ro.

Cumpărătorul poate renunţa la cumpărare iniţiind procedura descrisă în cadrul secţiunii “Renunţarea la cumpărare”.

Cumpărătorul poate returna produsul / produsele respectând procedura descrisă în cadrul secţiunii “Returnarea produselor”.

 

Facturarea comenzilor

 

Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.

 

Prețurile și informațiile despre produse.

 

Prețurile prezentate în cadrul magazinului online ORALIX includ TVA (20% sau 9%) . Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului.

O parte din preturile afisate se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat prin feed-uri automate din listele furnizorilor. Desi eforturile noastre de a lista preturile corecte sunt majore, un numar mic de produse din catalogul nostru pot avea preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 20% mai mare decat pretul listat in catalogul nostru, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.

Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător.

Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

Vânzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.

Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online ORALIX cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

 

Plata

Produsele comandate din magazinul online ORALIX  pot fi achitate în avans sau la livrarea acestora.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita plata în avans în cazul produselor aprovizionate de ORALIX pe baza comenzii Cumpărătorului. În acest caz, aprovizionarea și livrarea vor fi efectuate numai în urma înregistrării plății complete a comenzii.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

 

  • Prin intermediul cardurilor bancare, online sau la sediul Vânzătorului;
  • Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vânzătorului;
  • Prin transfer bancar.

În cazul plăților online folosind cardurile bancare, securitatea și validitatea autentificării cardurilor va fi confirmata de procesatorul de plăți electronice. Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, în condiții de maximă securitate oferite de platforma 3D Secure. Nicio informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vânzătorului. Cumpărătorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului numele de pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura. Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Pentru plățile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumpărătorului.

In cazul in care Cumparatorul datoreaza din vina sa plata marfurilor, in baza acestor termeni, are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 0.2 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.

 

Scadenta facturii se considera a fi:

 

  • data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor din showroom
  • data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier

 

Pentru mai multe informații despre modalitățile de plată (inclusiv rate), consultă secțiunea “Cum plătesc”.

 

Livrarea comenzilor

 

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Livrarea la punctele de livrare din Bucuresti se face in intervalele orare listate la finalizarea comenzii ferme, valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării în contul ORALIX a plății integrale

Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Vânzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site in momentul comenzii.

Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factura fiscală, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la comenzi@oralix.ro sau prin intermediul secţiunii online “Asistenţă clienţi” de la adresahttp://Oralix.ro, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vânzătorul îi va restitui Cumpărătorului sumele aferente încasate în avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării plății aferente integrale. Vânzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepţia lor şi să semnaleze acest incident imediat prin email la comenzi@oralix.ro.

Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre livrarea unei comenzi online din secțiunea “Cum livrăm”.

Sesizarile referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se vor face în momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului . Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte sunt nule și nu pot fi luate în considerare.

 

Garanție

 

Garantia de Conformitate

Produsele comercializate de magazinul ORALIX  respecta garantia legala de conformitate, potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014:

  • Produsele corespund cu descrierea, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin de exemplu).
  • Produsele corespund  scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.
  • Produsele corespund  scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.
  • Produsele corespund e cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii aduse la cunostinta direct cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.



Garantia Comerciala

Dacă în momentul recepției vei constata lipsa certificatului de garanție al produsului, trebuie să ne anunți în maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email comenzi@oralix.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

 

Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea produsului în service, trebuie să prezinți următoarele:

 

  • factura de achiziție a produsului în original (sau o copie a acesteia).
  • descrierea pe scurt a defectului reclamat.

 

Este recomandabil să aduci produsul în service în ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție.

 

Renunțarea la cumpărare

 

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 

Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzură sau de consum și vor fi verificate în service pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial, urmele unor socuri electrice. In caz contrar, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea de vandabilitate. Rambursarea (integrala sau partiala) a valorii produsului, cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii, se va face catre Cumpărător in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de catre Vânzător a notificării Cumpărătorului de denunțare unilaterală a contractului.

 

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online ORALIX și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.

 

În urma primirii de către Vânzător a notificării de denunțare unilaterală a contractului de către Cumpărător, condiționat de returnarea produsului (fara urme de deteriorare, de uzură sau de consum) se va rambursa Cumpărătorului valoarea încasată pentru produsul în cauză, în termen de 14 de zile calendaristice, cu reținerea costurilor aferente returnarii mărfii.

Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.

 

Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia pe adresa de email comenzi@oralix.ro, Cumpărătorul poate utiliza următorul model de etichetăt: formular_model.

 

Returnarea produselor

 

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 

La trimiterea coletului, Cumpărătorul poate utiliza următorul model de etichetă retur : formular_model.

  • Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
  • Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa sediului din Tepes Voda 89, Sector 2, Bucuresti cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit  

Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos. În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Vânzător.

 

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
  • Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta ORALIX, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător
  • În cazul livrării unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalaţi incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
  • Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în primele 48 de ore de la recepţia efectivă Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.



Acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice

Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.

 

Cumpărătorul are posibilitatea să modifice informațiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele pe care dorește să le primească din partea Vânzătorului, prin accesarea secțiunii online “Contul meu” și logarea în contul personal.

Mai multe detalii se găsesc în secțiunea “Protecția datelor personale”.

 

Forța majoră și litigiile

 

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legii române.

Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vânzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, va rugăm să adăugati un tichet către departamentul "Conciliere" din sectiunea Asistenta Clienti, după ce vă logati in contul dumneavoastră de client ORALIX