TERMENI SI CONDITII CARESTORE SRL

 

DEFINITII
CARESTORE– Societatea DENTSTORE SRL., cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei, Nr. 319L, Cladirea Bruxelles, Office Building Corp B, Et. 1, Sector 6, avand CUI RO29777715, cu numarul de inregistrare in Registrul Comertului J40/15190/2017

SITE – Domeniul www.oralix.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

• continutul oricarui e-mail trimis cumparatorilor sai de catre DENTSTORE SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al DENTSTORE SRL cumparatorilor, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

• informatii legate de produsele si/sau tarifele practicate de DENTSTORE SRL intr-o anumita perioada;

• informatii legate de produsele si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care DENTSTORE SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

• date referitoare la DENTSTORE SRL, sau alte date privilegiate ale acesteia.

CUMPARATOR – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT prin intermediul crearii si utilizarii unui CONT.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail sau dupa caz, un nume utilizator si o parola care permit unui singur cumparator accesul la zone restrictionate ale SITE-LUI prin intermediul caruia se face accesul la informatiile furnizate de cumparator pentru comanda in curs, pentru comenzile anterioare sau in cadrul procesului de reactualizare a informatiilor aferente contului.

COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre DENTSTORE  SRL si cumparator prin care acesta din urma transmite catre DENTSTORE  SRL, prin intermediul SITE-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe SITE.

DOCUMENT – prezentul document denumit “Termeni si Conditii”.

COMUNICARI COMERCIALE – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsleter e-mail, webpush etc) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produsele vizualitate sau achizitionate de pe SITE, informatii cu privire la oferte sau promotii, informari cu privire la produse adaugate in sectiunea „Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

CONTRACT LA DISTANTA– conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusive a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul in care este incheiat contractul;

DATE CU CARACTER PERSONAL – inseamna orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele, domiciliul, adresa de email, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.

PRELUCRARE – orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizare de mijloace automatizate), respective colectarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);

NEWSLETER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promotiilor ori evenimentelor desfasurate de catre DENTSTORE SRL sau de catre un partener al societatii intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea DENTSTORE  SRL cu referire la informatiile continute de acesta;

TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs de catre DENTSTORE SRL catre Cumparator, indiferent de modalitatea de livrare.

Aspecte generale Magazinul online CARESTORE este administrat de compania DENTSTORE  SRL. (denumita in continuare Vanzator).

Iti recomandam sa citesti acest document cu atentie. Prin utilizarea site-ului CARESTORE, vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract).

Contractul se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul CARESTORE si, o data incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor parti.

Contractul poate fi modificat de Vanzator in functie de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru.

Prin crearea unui cont sau/si plasarea unei comenzi, Cumparatorul are dreptul de a isi exprima sau nu acordul cu privire la abonarea la newsleter. Datele preluate de la Cumparator, ca persoana vizata, in scopul expedierii de newsletere pot fi folosite de catre DENTSTORE SRL doar daca s-a obtinut consimatamantul expres in limitele Politici de Confidentialitate. Dezabonarea de la newsleter se poate face in orice moment si nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document. DENTSTORE  SRL isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va transmite astfel de e-mailuri cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Cumparator care si-a exprimat anterior expres consimtamantul de a primi newsleter, fara niciun angajament ulterior din partea DENTSTORE SRL, sau a vreunei notificari prealabile.

In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online CARESTORE, Cumparatorul are posibilitatea de a isi exprima acordul cu privire la inregistrarea unui cont pe site-ul www.oralix.ro. Plasarea unei comenzi pe site va fi urmata de receptia unui e-mail automat care atesta doar plasarea comenzii. Mesajul de confirmare a plasarii comenzii, discutiile telefonice, prin e-mail sau pe alte cai cu reprezentantii Vanzatorului nu constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit NU reprezinta incheierea contractului la distanta.

Cumparatorul poate obtine mai multe informatii despre plasarea unei comenzi online din sectiunea “Cum cumpar”.


 

Vouchere

Voucherul NU se aplica produselor aflate deja la promotii!!


 

Procesarea si confirmarea comenzilor

Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice Cumparatorului rezultatul verificarii. Expedierea prin e-mail de catre Vanzator a notificarii de livrare catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului, constituie momentul incheierii Contractului la distanta. Acest mesaj (notificarea de livrare) reprezinta anexa la Contract.

Pentru produsele cu status “La comanda” este obligatorie verificarea disponibilitatii reale cu Vanzatorul.

Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email catre comenzi@carestore.ro sau la numarul de telefon 0371 515 050.

Cumparatorul poate renunta la cumparare conform procedurii descrise in cadrul sectiunii “Renuntarea la cumparare”.

Cumparatorul poate returna produsul/produsele respectand procedura descrisa in cadrul sectiunii “Returnarea produselor”.

DENTSTORE SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea totala sau partial a unei comenzi efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilate daune – interese, in urmatoarele cazuri: produsele nu exista in stoc, plata nu este finalizata, datele furnizate de catre client/membru sunt incomplete sau incorecte, activitatea cumparatorului poate produce daune de orice natura DENTSTORE  SRL sau partenerilor acestuia, exista una sau mai multe comenzi confirmare si neridicate.

DENTSTORE SRL nu va avea nicio raspundere fata de Cumparator sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui produs de pe Site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest Site sau pentru neprelucrarea unei comenzi dupa ce a fost confirmata comanda.


 

Facturarea comenzilor

In cuprinsul fiecarei comanzi confirmate se specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile, in mod correct si complet, necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.


 

Preturile si informatiile despre produse

Preturile prezentate in cadrul magazinului online DENTSTORE.RO includ TVA (19% si 9%). Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului, la momentul finalizarii comenzii sau dupa caz, in cadrul diverselor campanii limitate in timp organizate de Vanzator.

O parte din preturile afisate se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat prin feed-uri automate din listele furnizorilor. Desi eforturile noastre de a lista preturile corecte sunt majore, un numar mic de produse din catalogul nostru pot avea preturi gresite. Pentru aceste produse, ne rezervam dreptul de a va contacta personal pentru a remedia situatia creata, in sensul mentinerii intentiei de a achizitiona de pe site-ul Oralix produsul la pretul indicat ori cu privire la un alt produs al carui pret este corect calculat sau dupa caz, in sensul anularii comenzii.

Preturile tiparite pe factura fiscala emisa Cumparatorului vor fi identice cu cele specificate in mesajul de acceptare a comenzii de catre Vanzator.

Continutul site-ului (textele, denumirile si descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcatuit in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei. Din acest motiv, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificattiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.

Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online ORALIX.RO cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate, respectiv produsul livrat poate avea o culoare diferita fata de cea prezentata pe site.

DENTSTORE SRL isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment preturile, fara nicio notificare prealabila, insa (cu exceptiile mentionate mai sus), nicio schimbare potential nu va afecta vreo comanda pentru care, anterior modificarii preturilor, a fost confirmara comanda.


 

Plata

Preturile prezentate in cadrul magazinului online CARESTORE includ TVA de 19% respectiv 9% in conformitate cu dispozitiile legale. Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului, la momentul finalizarii comenzii sau dupa caz, in cadrul diverselor campanii limitate in timp organizate de Vanzator.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita plata integrala in avans in cazul produselor aprovizionate de CARESTORE pe baza comenzii Cumparatorului, mai precis pentru acele produse in descrierea carora apare mentiunea „La comanda”. In acest caz, aprovizionarea si livrarea vor fi efectuate numai in urma inregistrarii platii complete a comenzii.

Modalitatile de plata acceptate sunt:

  •          Prin intermediul cardurilor bancare, online sau la sediul Vanzatorului;
  •          Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vanzatorului;
  •          Prin transfer bancar.

In cazul platilor online folosind cardurile bancare, securitatea si validitatea autentificarii cardurilor va fi confirmata de procesatorul de plati electronice. Tranzactiile se realizeaza exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, in conditii de maxima securitate oferite de platforma 3D Secure. Nicio informatie legata de cardul Cumparatorului nu va fi stocata pe serverele Vanzatorului.

Cumparatorul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului numele de pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura.

Sunt acceptate la plata cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) si VISA (inclusiv VISA Electron). Pentru plattile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumparatorului.

Scadenta facturii se considera a fi:

  •          data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor din showroom;
  •          data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier.

Pentru mai multe informattii despre modalitatile de plata (inclusiv rate), consulta sectiunea “Cum platesc”.


 

Livrarea comenzilor

Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii.

Livrarea la puncte de livrare din Bucuresti se face in intervalele orare prezentatela finalizarea comenzii ferme, valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul DENTSTORESRL a platii integrale.

Livrarea pentru produsele aflate in anumite promottii se va face conform regulamentului promotiei respective.

Vanzatorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site in momentul comenzii.

Vanzatorul se obliga sa ambaleze corespunzator produsele si va transmite urmatoarele documente insotitoare: factura fiscala, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator.

Cumparatorul trebuie sa notifice prin email la comenzi@carestore.ro sau prin intermediul sectiunii online “Asistenta clienti” de pe site-ul www.oralix.ro, absenta oricaruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se comunicate.

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari.

Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata, iar Vanzatorul ii va restitui Cumparatorului sumele aferente incasate in avans.

Daca informattiile legate de facturare si livrare furnizate de catre Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrarilor efectuate direct de Vanzator) si a efectuarii platii aferente integrale. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.

In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa semnaleze acest incident imediat prin email la comenzi@carestore.ro.

Cumparatorul poate obtine mai multe informattii despre livrarea unei comenzi online din sectiunea “Cum livram”.

Sesizarile referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte sunt nule si nu pot fi luate in considerare.

 

Garantie

Garantia de Conformitate

Produsele cumparate prin intermediul CARESTORE sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.


 

Produsele comercializate de magazinul CARESTORE respecta garantia legala de conformitate, potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014:

  •          Produsele corespund cu descrierea, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin de exemplu).
  •          Produsele corespund scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.
  •          Produsele corespund scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.
  •          Produsele corespund cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii ce sunt aduse la direct cunostinta cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.

Garantia Comerciala

Daca in momentul receptiei vei constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anunti in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email comenzi@carestore.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Pentru a putea beneficia de garantie, la trimiterea produsului in service, trebuie sa prezinti urmatoarele:

  •          factura de achizittie a produsului in original (sau o copie a acesteia).
  •          descrierea pe scurt a defectului reclamat.

Este recomandabil sa aduci produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorita ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.

Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.

Pentru mai multe informatii privind returnarea produselor in cazul invocarii neconformitatii produselor, consultati sectiunea „Returnarea produselor”.In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

 

Renuntarea la cumparare

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator”.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Nu se accepta returul produselor de Ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat (14 zile de la data receptionarii produsului), cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original.

Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate in service pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial, urmele unor socuri electrice. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea de functionare.

Rambursarea (integrala sau partiala) a valorii produsului, cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii, se va face catre Cumparator in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de catre Vanzator a notificarii Cumparatorului de denuntare unilaterala a contractului.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online CARESTORE si altele pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului

In urma primirii de catre Vanzator a notificarii de denuntare unilaterala a contractului de catre Cumparator, conditionat de returnarea produsului (fara urme de deteriorare, de uzura sau de consum) se va rambursa Cumparatorului valoarea incasata pentru produsul in cauza, in termen de 14 de zile calendaristice, cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii.

Vanzatorul are dreptul sa solicite daune interese Cumparatorului, in condittiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare. 

Toate solicitarile de renuntare la cumparare se vor expedia pe adresa de email comenzi@carestore.ro, Cumparatorul poate utiliza urmatorul model de etichetataformular_model.


 

Returnarea produselor

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Nu se accepta returul produselor Ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.

La trimiterea coletului, Cumparatorul poate utiliza urmatorul model de eticheta retur : formular_model.

  •          Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.
  •          Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator pe adresa sediului din CTPark Bucharest, Dragomiresti Vale, str. Gabriela, nr.4. cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit

Situatiile de retur sunt detaliate mai jos. In anumite cazuri, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de Vanzator.

 

  •          Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site;
  •          Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta CARESTORE;
  •          Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia in vederea inlocuirii lui sau a rambursarii integrale a contravalorii;
  •          Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator;
  •          In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalatti incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii;
  •          Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor;
  •          Daca produsul primit se dovedeste nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiva Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.


Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.


 

Frauda

DENTSTORE SRL nu solicita Cumparatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

Cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. DENTSTORE SRL isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Cumparator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele DENTSTORE SRL. Clientul va informa DENTSTORE SRL asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de DENTSTORE  SRL.

Comunicarile realizate de catre DENTSTORE SRL mijloace electronice de comunicare la distanta (exemplu e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.


 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al CARESTORE, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de CARESTORE, in calitate de operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Protectia datelor personale”.

ORALIX.RO se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare si numarul de telefon.

Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.

CARESTORE se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.

CARESTORE se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, in conformitate cu prevederile din Politica de Confidentialitate, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.

 

Mai multe detalii se gasesc in sectiunea “Protectia datelor personale”.


 

Forta majora si cazul fortuit

Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata /exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.

Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.

 

 

Litigii

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre DENTSTORE SRL Cumparatorului prin accesare si/sau expediere acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Cumparator. si DENTSTORE SRL se va rezolva pe cale amiabila.

Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Cumparator si DENTSTORE SRL se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul DENTSTORE SRL in conformitate cu legile romane in vigoare.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.


 

Dispozitii finale

DENTSTORE SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, DENTSTORE SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc, care nu sunt realizate de catre administratorul site-ului.

DENTSTORE SRL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.


 

Contact si alte informatii

In cazul in care exista intrebari, comentarii, feedback, idei sau sugestii in legatura cu produsele DENTSTORE SRL sau cu site-ul detinut de aceasta (www.oralix.ro), va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 037 151 50 50 sau la adresa de e-mail. comenzi@carestore.ro, de Luni pana Vineri, program 09:30 – 18:00.