Dus Bucal Waterpik Aquarius WP-663 Blue
Dus Bucal Waterpik Aquarius WP-663 Blue
Dus Bucal Waterpik Ultra WP-100 - dus bucal ultra-performant
Avantaje:
Date tehnice:
Nota:
Prezentare:
Documentatie:
Fisa tehnica
Returnarea produselor
Cadrul legal
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Nu se acceptă returul produselor de Ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
La trimiterea coletului, Cumpărătorul poate utiliza următorul model de etichetă retur : formular_model.
Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos. În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Vânzător.
Modalitati de livrare
Firma de curierat garanteaza efectuarea transportului in maxim 48 ore de la expediere catre orice localitate.
In cazul in care comanda este plasata pana in ora 17:00, expedierea coletului se va realiza a doua zi, cu exceptia comenzilor din zilele libere care vor fi procesate in prima zi lucratoare.
Daca ai plasat comanda dupa ora 17:00, aceasta va fi expediata in termen doua zile, cu exceptia comenzilor din zilele libere care vor fi procesate in prima zi lucratoare.
De asemenea, pentru comenzile care urmeaza a fi livrate in perioade aglomerate (Sarbatorile de iarna, Sarbatorile Pascale, 8 Martie, Black Friday etc.) termenul de livrare poate fi extins insa nu poate depasi 15 zile calendaristice de la momentul plasarii comenzii.
Pentru livrarile prin Curier, livrarea este gratuita pentru comenzile peste 100 Ron si costa 12 lei (TVA inclus) pentru comanzile sub 100 Ron, indiferent de greutate coletului. Costul platii prin ramburs este inclus in costul de transport.
Îți oferim mai multe posibiltăți pentru achitarea unei comenzi acceptate. Alege-o pe cea mai convenabilă:
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Clasic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Tranzactia cu cardul va aparea pe extrasul de cont cu numele DENTSTORE.
Pentru plata online vei fi directionat catre platforma plationline.ro
Nici o informatie despre cardul tau nu va fi stocata pe serverele CARESTORE.
Poți plăti produsele comandate direct curierului, în momentul livrării lor.
Nu se va percepe nici un comision suplimentar, valoarea facturii va fi egală cu suma menționată în mesajul de acceptare a comenzii.
Daca alegi varianta transferului bancar, vei primi un email care va contine toate detaliile necesare platii. Expedierea comenzii se va face dupa incasarea sumei in contul nostru. Trebuie sa cunosti urmatoarele date atunci cand vrei sa achiti cu OP (ordin de plata):
Sediul Social: Str. Tepes Voda 89, Sector 2, Bucuresti
Forma Juridica: Societate cu Raspundere Limitata
CUI: RO29777715
Nr.Reg.Com: J40/15190/2017
Capital Social: 403.000 Lei
Banca: BANCA TRANSILVANIA
Cont in RON: RO51BTRLRONCRT0311392601
Scadenta facturii se considera a fi:
Dus Bucal Waterpik Aquarius WP-663 Blue
Dus bucal Waterpik Ultra Plus WP-160
Dus Bucal Waterpik CC-01 Complete Care 9.0
Pachet Promo Dus bucal WT6000 Tornado + 2 Seturi Capete dus bucal WT6000 Dr. Mayer
Dus Bucal Waterpik Ultra Black WP-112
Dus bucal Waterpik WP-861 Complete Care 5.0
Dus Bucal Waterpik CC-02 Complete Care 9.5
Dus bucal Waterpik Aquarius Pro WP-670
Pachet Promo Dus Bucal WT7000 + 2 Seturi Capete dus bucal WT7000 Dr.Mayer
Dus bucal Countertop Water Flosser WT5000 Dr.Mayer
Am dat comanda ieri seara (17 ianuarie 2018) si scria ca o sa imi vina in 24 h dar nu a venit. Cand o sa vină?
Va multumim pentru review la produsul de pe site-ul nostru. Orice comentariu este bine venit întotdeauna, indiferent dacă acesta este pozitiv sau negativ. In acest caz particular dorim sa va informam ca timpul de livrare depinde de ora la care s-a facut comanda. Mai multe informatii gasiti aici:
https://oralix.ro/content/modalitati-livrare.html
Am plasat o comanda pentru acest dus bucal pe 27 decembrie,iar pe syte scrie ca se livreaza in 24h, nu am primit detaliile legate de livrare, imi puteti spune daca se mai livreaza sau comand din alta parte?
Va multumim pentru review la produsul de pe site-ul nostru. Orice comentariu este bine venit întotdeauna, indiferent dacă acesta este pozitiv sau negativ. In acest caz particular dorim sa va spunem ca pe pagina principala a site-ului exista un banner, care contine toate informatiile legate de programul de sarbatori. Va multumim pentru intelegere si va dorim un an cu multe bucurii
Firma cu care colaboreaza Oralix a dat dovada de o totala lipsa de profesionalism. Dupa ce
am cerut nr de AWB de la o reprezentanta Oralix deosebit de amabila, site DPD a afisat
sosirea coletului in depozit Galati p data de 18 decembrie, pina astazi 27 decembrie nu am fost
contactata telefonic de DPD pentru livrare, nici un mesaj pe telefon;
Numarul de contact afisat de DPD Galati nu este valabil , din moment ce nu se raspunde la el.
Am achiziționat dușul bucal la finalul lunii octombrie pt un copil cu aparat ortodontic. Din păcate la o săptămână după achiziționare nu a mai putut fi utilizat pt că apa din recipient nu mai ajingea în furtun și mâner. Fiind început de weekend, am rămas practic fără aparat câteva zile. Lnu am contactat telefonic reprezentanții oralix, iar de la service mi s-a spus că este o problemă frecvent întâlnită, dar că în 99% din cazuri se rezolvă astfel:
Se scoate capătul din mâner (capătul ortodontic în cazul nostru) și se suflă aer înspre recipientul golit în prealabil de apă, mai simplu: așa cum se suflă când murăm varza. Apoi se pune puțină apă în recipient și se pornește la viteză medie. Din fericire și la noi a mers.
Am scris aceste explicații pt. cei care se vor mai confrunta cu această problemă, ca să știe ce sa facă și să nu mai piardă timp. Ca să nu mai vorbim de creșterea tensiunii generate de ghinionul de a nimeri un aparat defect.
Acum merge bine și este f. util.
Din pacate nici acum nu am primit comanda ca sa pot sa evaluez acest produs sper sa ajunga cat mai curand.A ajuns ieri.
Produsul e foarte bun sunt foarte multumita.